Un studiu amplu realizat de cercetătorii de la Harvard pe 45.589 de bărbați cu vârste între 40 și 75 de ani nu a găsit nicio legătură între consumul de cafea și riscul de boală coronariană sau accident vascular cerebral, chiar și în cazul consumatorilor care beau cantități mari. Studiul Scottish Heart Health-citat de Hotnews- a […]
Alte știri din Ziarul de Prahova
- de Ziarul de Prahova
- 2026/01/06 22:35
- de Ziarul de Prahova
- 2026/01/06 22:18
- de Ziarul de Prahova
- 2026/01/06 22:17
