Consumul unor cantități mai mari de alimente ultraprocesate poate scurta durata de viață cu peste 10%, potrivit unui nou studiu nepublicat încă, realizat pe mai mult de 500.000 de persoane pe care cercetătorii le-au urmărit timp de aproape trei decenii, potrivit CNN. Riscul a crescut la 15% pentru bărbați și la 14% pentru femei odată ce datele au […]
