Două noi studii efectuate de către oamenii de știință din Statele Unite și publicate în revista British Medical Journal din 31 august 2022, trag un semnal de alarmă privind sănătatea oamenilor. Astfel, experții au descoperit că, mai multe alimente procesate produc cancer și moarte prematură, atât în rândul bărbaților, cât și al femeilor. Alimentele ultraprocesate includ supe preambalate, sosuri, […]
Studii: anumite alimente produc cancer și moarte prematură
- de Monitorul Expres Brasov
- 2022/09/15 05:24
