Consumul moderat de cafea și ceai pot scădea riscul de atac vascular și demență

Mai mulți cercetători chinezi sunt autorii unui studiu de amploare care arată că cei care beau două cafele și două ceaiuri pe zi au un risc mai scăzut de a dezvolta demență sau de a face un accident vascular cerebral. 500.000 de britanici au făcut parte din studiul de monitorizare a sănătății. Voluntarii au fost […]


Citește articolul complet pe Jurnalul Giurgiuvean

Alte știri din Jurnalul Giurgiuvean