În ultimele decenii, cercetările în domeniul sănătății au evidențiat din ce în ce mai mult importanța alegerii alimentației potrivite pentru prevenirea și managementul bolilor cronice. Un studiu realizat recent de cercetătorii în domeniu a adus în prim-plan beneficiile consumului de iaurt în reducerea riscului de diabet de tip 2, oferind o perspectivă promițătoare pentru cei […] Articolul Vreţi să reduceţi riscul de diabet? Mâncaţi mai mult iaurt! apare prima dată în Jurnalul de Ilfov.
Alte știri din Jurnalul de Ilfov
- de Jurnalul de Ilfov
- 2024/03/26 07:03
- de Jurnalul de Ilfov
- 2024/03/26 06:29
- de Jurnalul de Ilfov
- 2024/03/26 06:19
