3600 de femei au fost supuse unor cercetari, pentru a demonstra legatura stransa intre consumul unor anumite tipuri de bautura si sansele de a ramane insarcinata. Astfel, cercetatorii au descoperit ca doua cesti pe zi de ceai verde sau negru cresc sansele de a ramane insarcinata cu 27% fata de femeile care consuma doar cafea. […]
Alte știri din InfoBraila
- de InfoBraila
- 2016/08/19 00:00
- de InfoBraila
- 2016/08/19 00:00
- de InfoBraila
- 2016/08/19 00:00
- de InfoBraila
- 2016/08/19 00:00
- de InfoBraila
- 2016/08/19 00:00
