Copiii care se hrănesc cu laptele matern pentru o perioadă mai lungă de timp au şanse mai mari să fie mai sănătoşi ca adulţi, şi aibă o calitate a vieţii mai bună, în general. Alăptatul la sân determină, în mod categoric şi coeficientul de inteligenţă al unui individ adult. Tocmai de aceea, specialiştii Institutului Naţional […] The post STUDIU: Copiii alăptaţi la sân sunt mai inteligenţi şi mai sănătoşi first appeared on Informaţia Zilei.
STUDIU: Copiii alăptaţi la sân sunt mai inteligenţi şi mai sănătoşi
- de Informatia Zilei
- 2023/07/31 19:45
Alte știri din Informatia Zilei
- de Informatia Zilei
- 2023/07/31 19:31
- de Informatia Zilei
- 2023/07/31 19:14
- de Informatia Zilei
- 2023/07/31 18:59
- de Informatia Zilei
- 2023/07/31 16:45
- de Informatia Zilei
- 2023/07/31 15:38
- de Informatia Zilei
- 2023/07/31 12:47
- de Informatia Zilei
- 2023/07/31 12:46
- de Informatia Zilei
- 2023/07/31 12:09
